Öğrenciler
- E-Kayıt
- Elektronik Kaynaklar
- Kampüs Dışı Erişim
- FBU Kütüphane Katalog
- Kayıt İşlemleri
- Kayıt Kabul
- Sağlık, Kültür ve Spor Direktörünün Mesajı
- Uluslararası Öğrenciler
- Rektör Mesajı
- Yaz Okulu
- Kampüste Yaşam
- Spor Koordinatörlüğü
- Programlar
- Oryantasyon Videoları
- Uluslararası
- Psikolojik Danışmanlık Merkezi
- Uluslararası Öğrenciler İçin Başvuru Gereklilikleri
- 2020-2021 Öğrenci El Kitabı
- Uluslararası Öğrenciler İçin Kayıt İşlemleri
- Kariyer Merkezi
- Kütüphane
- Uzaktan Eğitim El Kitapları
- Öğrenci Davranış Kuralları ve Hakları
- Yatay Geçiş
- Burslar ve İndirimler
- Ödemeler
- Öğrenci Konseyi
- Oturum İzni
- 2020 Oryantasyon
- Öğrenci Davranış Kuralları ve Hakları
- Öğrenci Kulüpleri
- Akademik Takvim
- Kısmi Zamanlı Öğrenci Programı
- Sağlık Sigortası
- Uluslararası İlişkiler Ofisi
- Hemen Başvurun
- Sağlık
- Konaklama
- Ulaşım
Kısmi Zamanlı Öğrenci Programı
Öğrencilerimizin eğitimleri esnasında üniversite içindeki çalışma ortamında yer alarak iş deneyimi kazanmaları, sosyal ve kültürel olarak gelişmeleri, üniversitenin çeşitli birimlerini daha iyi tanımaları ve belirli bir gelir elde edebilmeleri amacıyla, her yıl akademik yıl başlarında başvurular için gerekli duyurular, e-posta, sosyal medya ve panolarımız aracılığıyla gerçekleştirilmektedir. Öğrencilerimiz bu program kapsamında ayda en fazla 60 saat çalışabilmekte ve karşılığında saat başı belirlenen sembolik bir ücret almaktadırlar.
Görevli Öğrenci Sigortaları, 5510 sayılı Sosyal Sigortalar ve Genel Sağlık Sigortası Kanununun 5. Maddesi b) fıkrası gereğince; 2547 sayılı Yükseköğretim Kanununun 46. maddesine tabi olarak kısmi zamanlı çalıştırılan öğrencilerden aylık prime esas kazanç tutarı, 82. maddeye göre belirlenen günlük prime esas kazanç alt sınırının otuz katından fazla olmayanlar hakkında ise iş kazası ve meslek hastalığı sigortası uygulanır. Bu bentte sayılanlar, 4. maddenin birinci fıkrasının (a) bendi kapsamında sigortalı sayılırlar.
Kısmi Zamanlı Öğrenci Programının Uygulandığı Birimlerimiz:
1. Bilgi Teknolojileri Direktörlüğü
2. İdari İşler Müdürlüğü
3. Kurumsal İletişim Direktörlüğü
4. Kütüphane ve Dokümantasyon Direktörlüğü
5. Sağlık, Kültür ve Spor Direktörlüğü
6. Sürekli Eğitim, Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
7. Uluslararası Ofis Direktörlüğü